برگزاری تورهای گردشگری شهرداران مدرسه‌ای در منطقه ۱۹

فروردین ۱۴۰۳

تور گردشگری شهرداران مدرسه منطقه ۱۹، از برگزاری تورهای گردشگری شهرداران مدرسه‌ای منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران گفت: تور گردشگری شهرداران مدرسه منطقه ۱۹ بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی به منظور ارتقای سطح آگاهی و پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح شهرداران مدرسه و دانش‌آموزان منطقه ۱۹، به منظور آشنایی با گونه‌های مختلف حیوانات به باغ وحش مجموعه تفریحی اعزام شدند.  
 
جوادی با اشاره اقدامات اجرایی این طرح گفت: شهرداران مدرسه و دانش‌آموزان منطقه ۱۹، ضمن بازدید از مجموعه تفریحی ارم با دریافت فرم نظرسنجی، ملاحظات و نظرات خود را ارائه می‌دهند.  
 
وی با اشاره به اقدامات دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹ گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی نگهداری گل و گیاه در سراهای محله منطقه ۱۹ به منظور ارتقای سطح آگاهی و تحقق اهداف آموزشی شهروندان از اقدامات دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹ است.  
 
جوادی در پایان با اشاره به ا جرای این طرح افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی نگهداری گل و گیاه در سرای محله اسفندیاری و بستان به صورت مداوم هفتگی با حضور کارشناسان مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه ۱۹ از اقدامات این طرح است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.