برگزاری جشنواره‌ها توانایی هنرمندان البرزی را شکوفا می‌کند

مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگارمهر درخصوص برگزاری جشنواره ها هنری در استان البرز گفت:  جشنواره ها هنرمندان را به تکاپو وادار و استعداد آنها را شکوفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه چشم‌های زیادی، هنرمندان را با دقت نگاه می‌کند، تصریح کرد:هنرمندان در قبال اجتماع  مسئولیت خطیری دارند و مردم در مورد مسئولیت و کارهایی که انجام می‌دهیم قضاوت می‌کنند.

بازیگر ماندگار سریال سلطان و شبان درباره اثرات برگزاری چنین جشنواره هایی در استان البرز، اضافه کرد: برگزاری همین جشنواره سبب می‌شود خود فیلم‌ساز متوجه شود که چه اثری را خلق کرده و در چه سطحی بوده است.

وی گفت: سینما منعکس کننده زندگی مردم است و این امر مسئولیت بزرگی است که باید این مسئولیت بزرگ را به نحو احسن اجرایی کرد.

هاشمی ادامه داد: نظرات افراد مختلف بر فرد تاثیرگذار خواهد و همین باعث می‌شود که فیلم ساز در فیلم‌های بعدی نکاتی را رعایت کند و به طور کلی برگزار جشنواره باعث می‌شود استعدادهای جوان و فیلم‌سازها به تکاپو بیافتند و وارد این عرصه شوند و استعداد خود را نشان دهند.

عضو هیئت داوران جشنواره فیلم کوتاه البرز در رابطه با سطح آثار ارسالی به جشنواره و ارزیابی آن افزود: از قبل انتظار حادثه‌های مهم را نداشتیم به دلیل این که استان البرز برای نخستین بار چنین جشنواره‌ای را تجربه می‌کند و فراخوان‌ها در سال اول عجولانه است ولی جوان فیلم ساز البرزی می‌داند که جشنواره‌ای در سال آینده خواهد بود و از هم اکنون کار خود را آغاز می‌کند و یک سال برای کار خود وقت می‌گذارد و دیگر در یک ماه یا ده روز این کار را انجام نمی‌دهد و این امر باعث می‌شود که هنرمند دور خیزی برای جشنواره سال بعدی داشته باشد و فیلم بهتری را بسازد.

وی افزود: تعداد بالای شرکت کنندگان در نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه البرز نشان از این است که شور و و شوق هنرمندان زیاد است و در سال های بعدی این شور و شوق همراه با آگاهی و تسلط بیشتر بر تکنیک خود را نشان خواهد داد و شاهد فیلم های بهتری خواهیم بود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.