برگزاری جشنواره با عنوان قنوت انتظار در بوستان تهرانی

همزمان با فصل تابستان و اعیاد شعبان المعظم، شهرداری منطقه ۱۰ به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد فضای شاد و مفرح برای آنان، نسبت به برپایی جشنواره تابستانه فرهنگی، ورزشی با عنوان “قنوت انتظار” در بوستان تهرانی اقدام کرد.

 فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره تابستانه از ۲۲ تیرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت افزود: در این جشنواره برنامه های گوناگون و متنوع ورزشی، تفریحی، سرگرمی و آموزشی تهیه و تدارک دیده شده و عموم خانواده ها در کنار یکدیگر و در فضایی شاد و صمیمانه شاهد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی خواهند بود.

وی تصریح کرد: ایستگاه های ورزشی در رشته های گوناگون بومی و محلی شامل، ایستگاه های راپل، تیراندازی با کمان،‌دارت، ساحل شنی ویژه کودکان و ده ها برنامه متنوع دیگر تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه با بیان این که غرفه هایی برای ارایه محصولات فرهنگی، ورزشی دایر شده است ابراز داشت: در این جشنواره مکان هایی برای ارایه بسته های فرهنگی (ایستگاه های فرهنگی) فروش کتاب های ورزشی با تخفیف ویژه،‌ فروش لباس و تجهیزات ورزشی، فروش کارت شهروندی و غیره دایر شده است.

عظیمی در ادامه بیان داشت:‌ به منظور توسعه و گسترش روحیه شادابی در بین شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان مسابقات ورزشی روزانه، به صورت انفرادی و گروهی در رشته های طناب کشی، هفت سنگ، کبدی، پرش با گونی و غیره همراه با اهداء جوایز تهیه دیده شده که علاوه بر حفظ روحیه شادابی در بین آنان به صورت غیر مستقیم نیز مسائل مرتبط با حوزه شهری را به شهروندان آموزش می دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: از دیگر برنامه ها می توان به برپایی کوچه هنر شامل آموزش رایگان و عرضه محصولات هنری، غرفه عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ به سؤالات شرعی با حضور یکی از روحانیون منطقه اشاره کرد.

عظیمی برپایی غرفه پزشکی و سلامت همراه با مشاوره پزشکی و انجام تست فشارخون و قندخون، غرفه آموزش شهروندی، غرفه شهریاران جوان و غیره را از دیگر بخش های این جشنواره دانست و با تأکید بر پایی با شکوه این جشنواره خاطر نشان کرد: امسال با تدبیر و مدیریت شهری جشنواره های تفریحی و ورزشی قنوت انتظار به صورت منطقه ای در حال برگزاری است و امیدواریم با برپایی هر چه با شکوه این برنامه علاوه بر ارتقای سطح فرهنگی شهروندان، شب های خاطره انگیزه و فضای شاد و مفرح را برای خانواده ها ایجاد کنیم./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.