برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی خرداد باید تداوم یابد

۰۷خردادماه،

شهرام کرمی اظهار کرد: امیدوارم در سال های آتی نیز شاهد برگزاری این جشنواره باشیم، زیرا تداوم برگزاری آن می تواند به جریانی تاثیر گذار تبدیل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره تئاتر خیابانی خرداد، این نویسنده و کارگردان تئاتر ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اولین جشنواره تئاتر خیابانی خرداد گفت: بسیار خوشحالم که این جشنواره با حضور مخاطبان مردمی کار خود را آغاز کرده و قرار است در شکل تئاتر خیابانی برای مردم برگزار شود.

کرمی با بیان اینکه تئاتر خیابانی به سالن نیاز ندارد و تشکیل و حمایت از گروه ها به نسبت اجراهای صحنه ای آسان تر است، اظهار کرد: همچنین استفاده از ژانر تئاتر خیابانی نشان دهنده این است که تئاتر خیابانی از رونق خاصی برخوردار است.

وی همچنین جشنواره تئاتر خیابانی خرداد را آغازگر یک جریان تازه در تئاتر کشور دانست و افزود: زمانی که می خواهیم اتفاق و یا جریانی را به وجود آوریم، برای تاثیرگذاری آن باید به آن جریان تداوم ببخشیم؛ بنابراین امیدوارم که برگزاری این جشنواره در سال های آتی نیز ادامه یابد و از هم اکنون برای دوره بعدی جشنواره برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

گفتنی است، اولین جشنواره تئاتر خیابانی خرداد ۱۱ تا ۱۵ خردادماه با دبیری “سیداحسان قاضی‌زاده” در استان تهران برگزار می‌شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.