برگزاری جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش

۲۹فروردین۱۳، فاوانیوز :جشنواره “فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش” با مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای هفتم اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، این جشنواره سه روزه  با هدف ارتقای جایگاه پژوهش و فناوری و ایجاد زمینه سواد رایانه ای در جهت سند تحول بنیادین و با  محوریت برپایی سه نمایشگاه برگزار می گردد.

هوشمند سازی مدارس، دستاوردهای دانش آموزان و فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش در دولت الکترونیک، کارگاههای آموزشی با ۱۱ گرایش مانند ساخت بازی های رایانه ای، روباتیک ، امنیت فضای سایبر و مسابقات با ۷ لیگ، مسابقه تولید محتوای الکترونیکی، برنامه نویسی، روباتیک ، هنرهای دیجیتال از محورهای موضوعی این جشنواره به شمار می رود.

بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در قالب داوری، برگزاری کارگاه آموزشی و معرفی دانشگاه جامع علمی کاربردی در برپایی جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش مشارکت دارد.

براین اساس، تعداد ثبت نام کنندگان بخش مسابقات جشنواره ۷۹هزار و ۱۴۰نفر بوده که ۶۷ درصد این تعداد دانش آموز و ۳۳ درصد از فرهنگیان می باشند.

برنامه پایانی جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ۱۰ اردیبهشت در سالن های ۱۴ و ۱۵ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.