برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی

۱۵م آذر ،

بینا- نوزدهمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک با حضور حسین‌زاده و خواجه‌حسنی اعضای هیأت مدیره، دکتر صدر مشاور بانک، پشوتن رئیس اداره کل رفاه و درمان، مسئولان و مدیران اداره امور شعب استان مازندران و ادارات مرکزی و ۶۸۰ نفر از همکاران ورزشکار در رشته‌های دو و میدانی، شنا، شطرنج، والیبال، ‌فوتسال و تنیس روی میز در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر برگزار شد.
به گزارش بینا، خواجه حسنی عضو هیأت مدیره در این مراسم با اشاره به آیات و روایات، بر لزوم حفظ سلامتی جسم تاکید کرد و اظهار داشت: اصل اول نشاط و سرزندگی یک جمع، ورزش است.
وی اعتماد به نفس بالا و موفقیت در امور جاری زندگی و نظم و انضباط را نتیجه ورزش‌ کردن دانست و گفت: عقل سالم در بدن سالم است، چنان‌که کشورهای پیشرفته دنیا برنامه‌ریزی خاصی روی ورزش دارند.
عضو هیأت مدیره به اثر و نقش ورزش در زندگی اشاره کرد و گفت: انجام کارها به صورت گروهی،‌ احساس آرامش و اعتماد به نفس، بهبود ادراک و تغییر و تحول مثبت در زندگی از جمله آثار مهم ورزش است.
دکتر صدر مشاور بانک و تحلیل‌گر مسایل ارتباطی و ورزشی دیگر سخنران این مراسم بود که طی سخنانی، به قدمت بانک اشاره کرده و نقش موثر این‌گونه مسابقات و المپیادهای ورزشی و برنامه‌های نشاط‌آور را در سلامت و صلابت بانک مورد تاکید قرار داد.
در ابتدای این مراسم آقای پشوتن به ارائه گزارشی از تاریخچه برگزاری جشنواره‌های ورزشی در بانک پرداخت.
وی در ادامه از موفقیت‌های بانک ملی ایران در هشتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور و دهمین المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور که منجر به کسب رتبه اول توسط بانک شد، یاد کرد.
براساس این گزارش مسابقات امسال در شش رشته ورزشی برگزار می‌شود و ۲۳۰ نفر در رشته فوتسال، ۱۶۲ نفر در رشته والیبال، ۶۳ نفر در رشته شنا، ۲۷ نفر در رشته دو و میدانی، ۲۲ نفر در رشته تنیس روی میز و ۲۱ نفر در رشته شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.
در پایان مراسم افتتاحیه از آقای جبرئیل یوسفی‌پور همکار کرمانی و مربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان به جهت کسب مقام قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا و اقیانوسیه طی سال جاری تقدیر شد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.