برگزاری جشنوراه شکوفا ویژه ایام دهه فجر در منطقه ۶

۱۵ام بهمن ،

رئیس اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از برگزاری جشنواره شکوفا همزمان با دهه فجر خبر داد.

علیرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر افزود: معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه همچون سال های قبل اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت دهه فجر از جمله نمایشگاه عکس  با موضوع انقلاب، برپایی غرفه های خاطره نویسی و کاریکاتور، مسابقات نقاشی، توزیع پکیج فرهنگی، توزیع پازل و کتاب با موضوع انقلاب می نماید.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام تصریح کرد؛ برگزاری جشنواره شکوفا با مسابقات بازی های رایانه ای، طراحان گرافیکی، برنامه نویسی موبایل از جمله این اقدامات است.

موسوی در ادامه اظهار داشت؛ اجرای تئاتر با موضوع دهه فجر و شعر، مسابقه شعار نویسی و خاطره نویسی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

*بارانی از گل پیشکش شهدای انقلاب

وی همچنین در ادامه از گلباران مزار شهدا خبر داد و بیان کرد؛ بازدید از خانواده شهدا، گل باران مزار شهدا، بازدید شهروندان ناحیه از موزه انقلاب، زنگ انقلاب، برگزاری نشست ادبی با حضور انجمن ادبی محله و اجرای اشعار دهه فجر از دیگر برنامه هایی است در سطح منطقه اجرا می گردد.

موسوی خاطر نشان کرد؛ تجدید میثاق با امام شهدا، برگزاری جشن انقلاب، مسابقه فیلم و عکس از راهپیمایی ۳۵ سال انقلاب در ایام دهه فجر در سطح منطقه اجرا خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.