برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و آیین روز خبرنگار در ‘ ایرنا ‘

در این آیین علی اکبر جوانفکر مدیرعامل ایرنا با یادآوری خاطراتی از دوران ۳۳ ساله فعالیت خبری خود به ویژه در دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی داشت.

جوانفکر جمع آوری خاطرات خبرنگاران و عکاسان را یکی از ضرورت های جامعه امروزی دانست و گفت : در این زمینه غفلت شده و اگر این خاطرات جمع آوری شود، علاوه بر جنبه های آموزنده آن، می تواند اسناد مهمی از تاریخ ایران و انقلاب را برای آینده ثبت کند.

وی به فعالیت های خبری در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت : همکاران و دوستانی زیادی در جنگ شهید شدند و افتخار همراهی با آنان از دست دادیم، همچنین بسیاری از خبرنگاران و عکاسان همکار نیز مجروح شدند.

مدیرعامل ایرنا، به انتخابش به عنوان خبرنگار شجاع در دوران جنگ اشاره کرد و گفت: همه ایام حضور در کار خبرنگاری خاطره است و این خاطرات تنها محدود به شهدا، مجروحین و یا همرزمان دوران جنگ نیست.

وی از بازنشستگان ایرنا که جمعی از آنان در این آیین حضور داشتند به عنوان سرمایه های بزرگ اطلاع رسانی یاد کرد.

جوانفکر اضافه کرد: ساختمان کنونی ایرنا نیز جوابگوی نیازهای این سازمان نیست و تلاش زیادی برای تغییر آن انجام شده که هنوز به نتیجه نرسیده و امیدوارم در آینده به نتیجه برسد.

در این آیین علاوه بر قدردانی از تعدادی از بازنشستگان سال جاری ایرنا ، از خبرنگاران و عکاسان نمونه این سازمان خبری شامل جمشید رضایی، سعید ایلانلو، زهره محتشمی پور، حنانه زاکانی، مریم دلیری، مهدی موذن، داود حسینی و عادل پازیار با اهدای هدایایی تقدیر شد.

اجتمام** ۱۳۷۹** ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۰۶۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.