برگزاری جلسات هماهنگی مرتبط با طرح امام علی (ع) در منطقه ۱۵

در راستای نظارت بر حسن اجرای طرح اتمام بزرگراه امام علی (ع) دومین جلسه در سلسله جلسات هماهنگی حراست های مناطق مرتبط با طرح مذکور در منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، این اقدام در راستای تدابیر مدیریت شهری و حراست کل شهرداری تهران مبنی بر حضور حراست در فرآیند اجرای طرح اتمام فاز تملک باقی مانده معارضین طرح امام علی (ع) و نظارت بر حسن اجرای امور برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه که با مدیریت رضا دباغی رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد مدیران حراست مناطق ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اجرای طرح و آسیب ها و تهدیدها درباره  موضوعات مربوطه تبادل نظر کردند.

این گزارش می افزاید: در خاتمه جلسه دباغی، ضمن تأیید دغدغه مدیریت شهری مبنی بر رعایت اصل سرعت، دقت، و صحت در اجرای این طرح، تدابیر مدیریتی از هیئت نظارت بر صحت فرآیند توافقات، جلوگیری از نفوذ دلالان، واسطه ها و کار چاق کن ها و تکریم شهروندان و کمک به مدیران و عوامل اجرایی را تأکید و ابلاغ کرد.

شایان ذکر است، شهردار منطقه ۱۵ نیز در خلال جلسه، ضمن خوش آمدگویی به همکاران حراست، نقطه نظرات خود پیرامون نظارت بر فرآیند اجرای این طرح را بیان کرد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.