برگزاری جلسه دبیران جمعیت رهپویان با محوریت انتخابات از فردا

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نشست دبیران استانهای سراسر کشور جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، گقت: سی ام و سی و یکم شهریور ماه جلسه دبیران این تشکل سیاسی با محوریت انتخابات سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به موضوعات و مباحثی که در دستور کار این نشست قرار دارد، افزود: موضوعات ساختاری و تشکیلاتی، مباحث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و توجیه دبیران برای ایجاد مقدمات لازم برای ورود به عرصه انتخابات در طی این دو روز بررسی خواهد شد.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه در این جلسات تمهیدات لازم برای تشکیل ستادهای انتخاباتی در زمان مقتضی تعیین خواهد شد، تصریح کرد: در این جلسات تعیین ساز و کارهای لازم برای ساماندهی و شکل گیری ستادهایی که در زمان مقتضی بتوانند به صورت مشخص و جدی کار را شروع کنند در دستور کار قرار دارد.

سروری همچنین تدوین برنامه کاندیدای ریاست جمهوری احتمالی را از دیگر برنامه های جلسه دبیران عنوان کرد و بیان داشت: در حال تدوین برنامه ای هستیم که این برنامه مطالبه جمعیت رهپویان از کاندیدای احتمالی است که مورد حمایت جمعیت قرار خواهد گرفت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.