برگزاری جلسه شورای اداری در شهرستان بهارستان

۱۳خردادماه،

جلسه شورای اداری با حضور مسئولان ادارات در محل فرهنگسرای قرآنی عترت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : یونس نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان در این جلسه با اشاره به تحریم های دشمن اظهار داشت؛ در سال قبل دشمن تمام تلاش خود را کرد تا با وارد کردن فشارهای اقتصادی و تحریم ها عقاید مردم ایران را نسبت به این نظام سست کند اما ملت غیور ایران در برابر این استکباران مانند همیشه مقاومت کردند، و توانستند نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.
نوبخت در ادامه افزود: دشمن برای ایجاد ناآرامی و سرد کردن مردم، انتخابات پیش رو را نشانه گرفته است اما این دشمنان باید بدانند که این ملت همانند قبل فریب آنها را نمی خورند و با حضور خود در پای صندوق های رأی حماسه بزرگ سیاسی را خلق می کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان با اشاره به تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تصریح کرد: باشروع تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری شور انتخاباتی در کشور ایجاد شده است و با آغاز تبلیغات رسمی شورها این شور و هیجان ها دو چندان می گردد و مسئولان باید بستر مناسبی رابرای حضور مردم به پای صندوق های اخذ رأی نسبت به قبل فراهم کنند.
نوبخت بیان کرد: با توجه به آنکه مقام معظم رهبری سال جاری را سال حماسه ملی و حماسه اقتصادی نام نهاده اند .
تکلیف همگان در هر جایگاهی مشخص شده است و همه مسئولان باید نسبت به تحقق این شعار تلاش خود را بیش از پیش افزایش دهند.
فرماندار شهرستان بهارستان اذعان داشت: علیرغم تمام محدودیت ها و تحریم ها در سال قبل، پروژه های عمرانی و خدماتی بسیاری در کشور ما به بهره برداری رسید که این امر نشان دهنده تلاش های مسئولان ما است ودر این راستا شهرستان بهارستان نیز بر غم محدودیت های اعتباری پروژه های چشم گیری را در سال ۹۱ افتتاح کرد.
در بخش دیگر این مراسم حجت السلام محسن زاده امام جمعه بخش بوستان ضمن تسلیت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: رشادت ها و فداکاری های این ابر مرد تاریخ ، دین بزرگی را برگردن ما گذاشته است و ما باید در برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم این بزرگوار تلاش کنیم.
این مسئول اظهار داشت: شور و حال انتخاباتی در شهرستان بهارستان آغاز شده است و این شهرستان تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید ملاک اصلی خود را برخورد با بی حجابی قرار دهد خاطر نشان کرد: کاهش آمار طلاق در جامعه در گرو انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی است زیرا کسانی که با بی حجابی در خیابان ها پرسه می زنند و مسیر اصلی خود از ارزش های اسلامی و انقلابی دور کرده اند عامل اصلی افزایش طلاق ها می باشند و رئیس جمهور آینده باید برخورد با این بی حجابی را سرلوحه خود قرار دهد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.