برگزاری ختم چندین هزار نفری در شوش / هر چه تلاش می‌کنیم، بر باد می‌رود

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به برگزاری مراسم ختم چندین هزار نفری امروز در شوش گفت: هر چه تلاش می‌کنیم، در تجمعات بر باد می‌رود.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تصاویر مراسمی با حضور چند هزار نفر در شهرستان شوش را دیدم و تاسف خوردم که چگونه تلاش و زحمات همکاران ما در نظام سلامت و سایر ارگان‌ها برای مهار موج کرونا در حال تلف شدن است.

به گزارش ممتازنیوز، وی با بیان اینکه هر چه تلاش می‌کنیم، در تجمعات بر باد می‌رود، افزود: هزاران نفر بدون هیچ پروتکلی دور هم جمع شده‌اند و در روزهای آینده قطعا شمار زیادی از آن‌ها و حتی افرادی که در تجمع نبوده‌اند به علت سرایت ویروس به آن‌ها، کارشان به مراکز درمانی کشیده خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان خوزستان بیش از دو ماه در حال مقاومت در برابر کرونای جهش‌یافته هستند و خسته و فرسوده شده‌اند اما در این تجمعات زحمات‌شان تلف می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم دستگاه‌های مسئول و فرمانداری‌ها نظارت بیشتری بر عدم برگزاری این مراسم‌ها داشته باشند تا جان‌های بیشتری گرفته نشود. فکری به حال مراسم‌ها و تجمعات نشود کرونا در خوزستان جمع نخواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، امروز (۱۲ فروردین‌ماه) تصاویر و فیلم‌هایی از برگزاری یک مراسم ختم با حضور چندین هزار نفر در یکی از روستاهای شوش منتشر شده است که شرکت‌کنندگان بدون رعایت پروتکل‌ها و به صورت انبوه حضور داشته‌اند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.