برگزاری دوره‌های آموزشی “شناخت تحولات جهان اسلام و وحدت اسلامی” در سال ۹۳

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده اسلامی گفت: شعار امسال ما به عنوان یک جریان بین‌المللی اسلامی، شعاری است که به ظن خویش در مقطع فعلی مهمترین شعار بوده و آن نیز همان عبارتی است که در نام این انجمن، یعنی “امت واحده اسلامی” خلاصه می‌شود.

دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره‌ برنامه آینده و شعار سال جدید این اتحادیه گفت: خط مشی فعالیت‌های امسال ما بر مبنای همان راهبرد اولیه‌ اتحادیه است.

وی ادامه داد: این راهبرد به طور مشخص، بر باهدف همبستگی مذهبی و وحدت اسلامی در داخل و خارج کشور، تلاش کرده و با جدیت به روشنگری نسبت به بعضی جریانات مشکوکی که وجود دارد، می‌پردازد.

غفوری از دیگر برنامه‌های اتحادیه بین‌المللی امت واحده اسلامی به برگزاری دوره‌های آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: در سال آتی دوره‌های آموزشی با موضوع شناخت نسبت به تحولات جهان اسلام و وحدت اسلامی برگزار خواهد شد و احتمال اجرای برنامه‌های عملیاتی در راستای راهبرد اتحادیه وجود دارد البته این امر در زمان مقرر برنامه‌ریزی شده و اعلام می شود.

دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده اسلامی در پایان با اشاره به شعار امسال این اتحادیه خاطر نشان کرد: شعار امسال ما به عنوان یک جریان بین‌المللی اسلامی، شعاری است که به ظن خویش در مقطع فعلی مهمترین شعار بوده و آن نیز همان عبارتی است که در نام این انجمن، یعنی “امت واحده اسلامی” خلاصه می‌شود که باید همت کرده و تمام تلاش خویش را به کار ببندیم تا با یاری خدا در عرصه عمل نیز امت واحده اسلامی را محقق سازیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.