برگزاری دوره آموزشی گرافیک مطبوعاتی

۰۲خردادماه،

دوره آموزشی گرافیک مطبوعاتی با تدریس فرشید پارسی کیا در موسسه آموزشی ایده برگزار می‌شود.

فرشید پارسی کیا در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: باتوجه به اهمیت گرافیک در مطبوعات تصمیم گرفتم که مباحث مورد نیاز را در یک دوره آموزش بدهم. بیشتر دوره های آموزشی که دربارهٔ گرافیک مطبوعاتی برگزار می گردد مختص به صفحه آرایی است و من با توجه به نیاز هنرآموزان و کاربردی کردن دوره سعی کردم تمام سرفصل های که برای یک گرافیست که قصد دارد در مطبوعات مهم است را آموزش بدهم.

وی افزود: در این دوره سرفصل هایی چون مطبوعات و هویت سازی مطبوعات،آشنایی با تعریف صفحه آرایی در ایران، طراحی نشان نوشته مطبوعاتی، طراحی ماکت پایه کار، طراحی صفحات عنوان واولیه،طراحی صفحات جداگانه،تصویر سازی در مطبوعات،قطع مطبوعات و…آموزش داده می گردد و در صورت نیاز هنرآموزان دوره تخصصی و مستقلی برای هر سرفصل در دوره های آتی برگار خواهد شد.

به گفته پارسی کیا ؛ مخاطب اصلی این کلاس گرافیست های جوان می باشند که قصد دارند که به صورت جدی در مطبوعات فعالیت کنند و همچنین مدیر مسولان نشریات.

این دوره از ۱۲ خردادماه آغاز می گردد و علاقمندان با مراجعه به پایگاه اینترنتی آموزشگاه ایده می توانند برای حضور در کلاس ها ثبت نام کنند.

فرشید پارسی کیا مدیر هنری بعضی از نشریات از جمله چیستا و آناهید بوده است. او همچنین هنرآموز هنرستان هنرهای زیبا پسران است.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.