برگزاری دوره بازآموزی بیماری های شایع در حج

۲۳اردیبهشت،

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور از آغاز دوره های بازآموزی مشکلات و بیماری های شایع در ایام حج از روز چهارشنبه، ۲۵ اردیبهشت در مشهد خبر داد.

علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: دوره ی بازآموزی مشکلات و بیماری های شایع در حج طی روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار می گردد.

وی با اشاره به توافقات انجام شده بین مرکز پزشکی حج و زیارت و دانشگاه های علوم پزشکی در این مهم ، عنوان کرد: این دوره برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می گردد.

ریاض در ادامه اظهار داشت: روزهای ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد میزبان پزشکان علاقمند به شرکت در این دوره بازآموزی خواهند بود.

وی با دعوت از پزشکان علاقمند به ویژه پزشکان استان خراسان رضوی و استان های همجوار برای حضور در این دوره تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره از اولویت بالاتری جهت اعزام به حج و سفرهای زیارتی برخوردار خواهند بود.

ریاض در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان لازم است جهت ثبت نام به پایگاه اینترنتی آموزش مداوم به آدرس www.ircme.ir مراجعه و شناسه ۲۶۵۶۱ را جست و جو و انتخاب کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.