برگزاری دوره توجیهی امنیتی مشاغل بانکی

۳۰ آبان ،

بینا- در برهه حساس کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکل بی سابقه ای از جنگ ، با عنوان جنگ اقتصادی روبرو است . بدیهی است در این شرایط بنگاه های اقتصادی و از جمله بانک ها در خط مقدم این جبهه قرار می گیرند و بدین لحاظ کارکنان بانک ملی ایران، سربازان و افسران این جنگ مرموز و خطیر به شمار می آیند .
به گزارش تفسیری بینا، با عنایت به اینکه توجیه و آگاه سازی در بعد حفاظتی و امنیتی مشاغل حساس از رسالت های مهم اداره حراست بانک ملی ایران محسوب می گردد، لذا این اداره بنا به تکلیف قانونی و الهی خود در سال جاری ، دوره توجیهی و حفاظتی مشاغل حساس را با همکاری اداره کل آموزش بانک و سازمان حراست کل کشور در محل آمفی تئاتر اداره امور شعب غرب تهران برگزار کرده است که تمامی متصدیان مشاغل حساس حوزه مرکز ، بالغ بر ۲۶۵ نفر را شامل می گردد .
با توجه به ملاحظات شغلی و مسئولیتی اشخاص مشمول، این برنامه به طور همزمان برای دو گروه طراحی شده است که در مجموع حاوی شش سرفصل ۴ ساعته می باشد و در ۶ هفته در روزهای یک شنبه و سه شنبه اجرا خواهد شد.
در مراسم افتتاحیه این دوره آقای دامغانیان عضو هیات مدیره ضمن خوش آمد گویی به حضار نکاتی راجع به اهمیت آموزش و توجیه متصدیان مشاغل حساس بیان کرد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.