برگزاری دومین جشنواره توان یابان و فضای مجازی

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/01/90edc34ea0fc556770789e3e75706741.jpgدومین جشنواره «توان یابان و فضای مجازی» به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با شعار ” فناوری اطلاعات و ارتباطات بستری مناسب برای ایجاد فرصت های شغلی” برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ صدیقه اکبری مدیر عامل این مجتمع و دبیر دومین جشنواره توان یاب و فضای مجازی با اعلام این خبر گفت: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با مشارکت توان یابان و دوستداران جامعه بزرگ افراد دارای معلولیت کشور، حاضر در فضای مجازی دومین جشنواره افراد توان یاب و فضای مجازی را برگزار می نماید.
دبیر دومین جشنواره توان یاب و فضای مجازی افزود: فناوری اطلاعات و ارتباطات، تحولات زیادی در عرصه زندگی افراد دارای معلولیت به ویژه در فعالیت های اجتماعی از جمله کارآفرینی این گروه از اعضای جامعه به وجود آورده و به عنوان مهم ترین ابزار کارآفرینی مدرن مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی قابل دسترس در فناوری اطلاعات پهنه وسیعی برای فعالیت دارد. توسعه فناوری بستر مناسبی برای کارآفرینی توان یابان است و این جشنواره تلاش می کند در کنار معرفی حضور توانیابان در فضای مجازی به این نقش بپردازد و گامی در جهت تبین آن بردارد.
بر اساس این گزارش، در بخش اصلی این جشنواره توان یابان دارای سایت یا وبلاگ و مدیران سایت ها و وبلاگ ها با موضوع معلولیت به رقابت خواهند پرداخت.
همچنین در بخش جانبی از سایت های فعال انجمن های حوزه معلولان، سایت های برتر اطلاع رسانی حوزه معلولان، خبرگزاری برتر اطلاع رسانی حوزه معلولان، طرح پروانه ها شرکت یکتاوب (ساماندهی وبگاه های افراد معلول) و فعالان دارای معلولیت در حوزه خبر تقدیر خواهد شد.
علاقمندان به شرکت در دومین جشنواره توان یابان و فضای مجازی جهت تکمیل فرم ثبت نام می توانند تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه سالجاری به پایگاه اینترنتی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه نمایند.
علاوه بر جامعه بزرگ توان یابان کشور؛ کارشناسان، دانشجویان و حامیان افراد دارای معلولیت حاضر در فضای مجازی امکان حضور در این جشنواره را دارند.
نشانی دبیرخانه دومین جشنواره توان یابان و فضای مجازی شهرک غرب فاز ۲، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی پلاک ۷۴ است.
شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۱۰۶۸۵ تماس گرفته یا با پست الکترونیک web@raad-charity.org مکاتبه نمایند.
از برگزیدگان نخستین جشنواره توان یاب و فضای مجازی در مراسمی با اهدای جوایزی نفیس قدردانی خواهد شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.