برگزاری دومین جشنواره شمسه با ۱۲ رشته در منطقه ۱۰

۲۱م دیماه ،

رئیس اداره فرهنگی منطقه ۱۰ در راستای شناسایی فرهنگی و هنری اشخاص از برگزاری دومین مرحله جشنواره شمسه در ۱۲ رشته خبر داد.

یارقلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: در راستای شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری منطقه این جشنواره با محورهای محله و داشته ها و نداشته ها،محله و روابط اجتماعی،محله و اتفاقها،محله و حسن تعلق و توسعه پایدار برگزار می گردد.
وی در ادامه با اشاره به موضوعاتی این جشنواره افزود: این جشنواره در قالب ۱۲ رشته قرآن،نهج البلاغه،فیلم،موسیقی،عکس،شعر و ادب،خوشنویسی،گرافیک،نقاشی و تندیس،کاریکاتور،دعا و نیایش نمایش برگزار می گردد.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۲۵ دی ماه به دبیرخانه شمسه واقع در مجتمع غنی پور ارسال نمایند.
*برگزاری همایش سفره حضرت امیر(ع)
و همچنین یارقلی رئیس اداره فرهنگی در خصوص همایش سفره حضرت امیر(ع) گفت: در این ویژه برنامه که گروه نهج البلاغه جشنواره شمسه تدارک دیده است در یک کارگاه آموزشی نیم روزه با حضور کارشناسان مذهبی نکاتی دربارهٔ مسایل تربیتی،رفتاراجتماعی،اهمیت نقش اخلاق گرایی و توجه به اصول دین مداری از دیدگاه نهج البلاغه و شیوه های به کار بردن آن در زندگی شهروندی به شرکت کنندگان آموزش داده می گردد.
وی خاطر نشان کرد:این برنامه در اواخر دی ماه اجرا می گردد و علاقمندان برای حضور و بهره برداری از سایر برنامه های جشنواره شمسه در رشته نهج البلاغه می توانند به نزدیک ترین سرای محله سکونت خود و اداره فرهنگی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه مراجعه کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.