برگزاری دومین دوره آموزشی مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

دومین دوره آموزشی مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی کشور با عنوان نظام تربیتی صالحین ۸ آذرماه ۹۱ در مشهد برگزاری می گردد.

حجت الاسلام رضا خان‌بابایی، مدیر تربیت و آموزش سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار پزشکی باشگاه خبرنگاران گفت: برای دستیابی iبه اهداف نظام تربیتی صالحین می‌بایستی ایجاد انگیزه در مسئولین کانون‌ها می‌شد که با بررسی‌های انجام شده iبه این نتیجه رسیدیم که ایجاد انگیزه تنها کافی نمی باشد لذا در کنار ایجاد انگیزه تدابیری اندیشیده شد که در کنار ایجاد انگیزه و iبه وجود آوردن دغدغه‌ها آموزش‌ها کافی هم iبه ارکان موجود در سازمان بسیج جامعه پزشکی داده شود.

وی افزود: مراحل این آموزش‌های iبه این ترتیب است که در اولین دوره آن مسئولین کانون‌های بسیج جامعه‌پزشکی iبه همراه مسئولین سازمان‌های استانی آموزش ببینند و در مرحله بعدی مدیران تربیت آموزش کانون‌ها iبه همراه مدیران تربیت آموزشی استان‌ها آموزش می‌بینند و بعد از اتمام این مراحل کال ارزیابی استان‌ها و کانونها در یک سال بعد آغاز خواهد شد.

وی تصریح نمود: اگر iبه این نتیجه رسیدیم که آموزش‌ها ناکافی است یا در وجود شرکت نمایندگان در دوره‌ها ایجاد دغدغه نشده است آموزش‌های قوی‌تری را برگزار خواهیم نمود ولی اگر متوجه شدیم دغدغه‌ای در وجود این شخص وجود ندارد سریعا عزل خواهد شد.

*۱۷استان در مرحله دوم نظام تربیتی صالحین شرکت می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین خان‌بابایی ادامه داد: دوره اول این برنامه در مهرماه امسال برگزار شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت و ازطرف آنها پیشنهادهایی برای تداوم آنها داده شد.

وی افزود: در دوره دوم در حدود ۲۲۰ نفر از استان‌های مختلف در این طرح شرکت خواهند نمود و در این دوره مباحث سیاسی، مباحث مربوط iبه نظام تربیتی صالحین، تریبون‌های آزاد با مباحث تربیت و آموزش و مباحث جامعه پزشکی استان‌ها و مسائل و مشکلات کانون‌های استان‌ها خواهد بود.

وی تصریح نمود: در این برنامه‌ها نمایندگان مجلس و مسئولین بسیج مستضعفین و مسئولین وزارت‌بهداشت نیز دعوت خواهند شد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.