برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوریهای پیشرفته

۱۷ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار مهر، در این نمایشگاه که از هفتم تا نهم اسفندماه سال جاری در محل مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود تعدادی از شرکتهای توانمند از کشورهای یادشده در حوزه های مختلف فناوری پیشرفته از جمله ارتباطات و فناوری اطلاعات، اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند، زیست فناوری، نانوفناوری، انرژی های نو، هوافضا، تجهیزات پزشکی، زمین شناسی و مواد تازه و نیز فناوریهای نفت، گاز و پتروشیمی حضور خواهند داشت.

در حاشیه این نمایشگاه، شرکت ملی نفت ایران به همراه بعضی از شرکتهای مطرح روسی، نشست تخصصی تبادل فناوری در حوزه نفت و گاز را با حضور یک تیم پانزده نفره از متخصصان روسی برگزار خواهند کرد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سفارت ایران در مسکو، مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری و پارک فناوری پردیس حامیان این اتفاق بین المللی می باشند.

به گزارش مهر، اولین نمایشگاه بین المللی فناوریهای پیشرفته با همکاری سفارت ایران در مسکو و با حضور بیش از ۸۰ نفر از متخصصان روسی در قالب ۵۲ شرکت فناور در اسفندماه سال قبل به مدت ۳ روز در تهران برپا شد که در آن شرکتهای روسی، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در زمینه هایی همچون ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیست فناوری، هوافضا و ساخت تجهیزات نفت و گاز به معرض نمایش گذاشتند.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.