برگزاری دو دوره آموزش مربیگری بدنسازی و دروازه بانی سطح اول آسیا

۳۰ آبان ،

کمیته آموزش از برگزاری دو دوره آموزش مربیگری بدنسازی و دروازه بانی سطح اول آسیا خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشیممتازنیوز، کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در نظر دارد یک دوره کلاس آموزش مربیگری بدنسازی سطح اول آسیا را از دوم تا هفتم دی ماه ۹۱ و همچنین یک دوره کلاس مربیگری دروازه بانی سطح اول فوتبال آسیا را ۸ تا ۱۳ دی ماه ۹۱ در آکادمی ملی فوتبال برگزار کند.

شرایط فنی لازم برای حضور در دوره آموزش بدنسازی سطح اول فوتبال آسیا حداقل دارا بودن گواهینامه مربیگری درجه B آسیا و شرایط فنی لازم برای حضور در دوره آموزش دروازه بانی سطح اول آسیا حداقل دارا بودن گواهینامه مربیگری درجه C آسیاست.

از دیگر شرایط لازم برای حضور در این دوره ها، سلامت جسمانی، اخلاقی، روانی- آمادگی جسمانی، اخلاقی، آکادگی جسمانی برای انجام کارهای عملی دوره، عدم سوپیشینه انضباطی در کمیته های انضباطی هیات های شهرستان و استان و فدراسیون فوتبال است.

لازم به ذکر است در پیوست این خبر، دو فرم برای ثبت نام در این دو دوره قابلیت دانلود دارد که متقاضیان با پر کردن آن، پس از تایید هیات فوتبال استان مربوطه حداکثر سوم آذر ۹۱ به همراه یک قطعه عکس دو در سه با زمینه روشن، اسکن رنگی پشت و روی کارت ملی داوطلب از طریق هیات فوتبال استان مربوطه به آدرس ghjabbari@yahoo.com  ایمیل و به کمیته آموزش فدراسیون تحویل شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.