برگزاری سمینارهایی در زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه در دانشگاه ارومیه

برگزاری سمینارهایی در زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه در دانشگاه ارومیه

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: دانشگاه ارومیه در راستای ارتباط نزدیک و مستمر با بخش صنعت استان، اقدام به برگزاری سمینارهایی در زمینه تجارت کرده است.

دانشگاه ارومیه در راستای ارتباط نزدیک و مستمر با بخش صنعت استان، اقدام به برگزاری سمینارهایی در زمینه تجارت از ۱۲ تا۲۳ شهریور جاری کرده است.

این سمینارها با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و در راستای اجرای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه ارومیه و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود.

هادی بهادری عضو هیئت علمی و مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه در خصوص سرفصل‌هایی که در سمینار «ارتباط صنعت و دانشگاه» تدریس می‌شود، گفت: مدیریت بهره‌وری، استاندارد و کیفیت؛ مدیریت بازاریابی و فروش، مدیریت صنایع و تولید و شبکه‌ها و خوشه‌های کسب‌و‌کار، مزایای تعاون و همکاری در تولید، شناسایی بازارهای موجود و بالقوه آسیایی، آفریقایی و اروپایی، آشنایی با اهمیت بازاریابی و شیوه‌های متداول آن از مهم‌ترین مباحث مطرح در سمینار است.

دبیر شورای کارآفرینی و ارتباط با صنعت افزود: علی دنیوی عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر، میرخلیل پیروزی فرد عضو هیئت علمی گروه علوم و صنایع غذایی، بهرام رضا‌زاده عضو هیئت علمی گروه مدیریت اقتصاد و عبدالله‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه مدرسین این سمینار هستند.

سمینار ارتباط صنعت و دانشگاه

 

دانشگاه ارومیه

 

سمینار


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.