برگزاری سمینار سرطان کبد، اپیدمیولوژی، پیشگیری و درمان

۳۱اردیبهشت،
ممتاز نیوز: در راستای هفته سلامت و گوارش ۹ خرداد در بیمارستان شریعتی سمینار سرطان کبد، اپیدمیولوژی، پیشگیری و درمان برگزار می گردد.

دکتر سید محمد مهدی میر ناصری دبیر اجرایی هفته سلامت و گوارش در نشست خبری امروز صبح برنامه های این هفته را تسریع کرد و گفت: به مناسبت هفته سلامت و گوارش سمینار «سرطان کبد» اپیدمیولوژی، پیشگیری و درمان» در ۹ خرداد سال جاری در آمفی تئاتر بیمارستان شریعتی برگزار خواهد شد. همچنین برنامه های متعدد رادیویی و تلویزیونی نیز در رابطه با این موضوع خواهیم داشت .

وی با بیان اینکه در همین راستا مقالاتی در روزنامه ها و پایگاه اینترنتی های اینترنتی قرار خواهند گرفت افزود: در ۷۵ بیمارستان کشور بوروشور ،پوستر در هفته سلامت گوارش توزیع خواهد شد و همچنین به ۱۴۰۰ نفر اعضای انجمن این بروشورها ارسال خواهد گردید.

میرناصری تصریح کرد: بروشور و پوستر برای تمام اعضای کمیته کشوری هفته سلامت و گوارش جهت توزیع در استان های تهران، قم، مشهد، کرمان، گیلان، مازندران، گلستان، تبریز، اهواز ارسال شد.

دبیر اجرایی هفته سلامت و گوارش به ارسال بروشور و پوستر برای وزارت بهداشت و معاونت سلامت اشاره و عنوان کرد: این بروشورها به معاونت های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال می گردد.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین در فرهنگسراهای شهرداری تهران از ۲ تا ۹ خرداد برنامه توزیع بروشور و نصب پوستر و بنر با محتوای «سرطان کبد» اپیدمیولوژی، بیشگیری و درمان خواهیم داشت.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.