برگزاری طرح ملی تولیدات دیجیتال امام هادی(ع)

یکی از بخش هایی که به عنوان بخش ویژه طرح در نظر گرفته شده است «یک جمله نذر امام علی النقی (ع)» می باشد که هر یک از شرکت کنندگان در این بخش می توانند جمله ای را نذر این امام معصوم نمایند و آن را در معرض دید دیگران قرار دهند.

خانه فعالان مجازی با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، طرح ملی تولیدات دیجیتال امام علی النقی (ع) را با عنوان «امام من» و با هدف تولید آثار و شناساندن ابعاد شخصیتی آن حضرت برگزار می کند.

این مسابقه در سه بخش اصلی، جنبی و ویژه برگزار می گردد.

عبد الله رمضانی دبیر مسابقه امام من با اعلام این خبر گفت: بخش اصلی این مسابقه در قالبهای یادداشت وبلاگی، وب سایت، پادکست، پوستر، قالب وبلاگ، فتوبلاگ، پیامک، بلوتوث، مینی مال، شعر، داستان و کلیپ برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود: یکی از بخش هایی که به عنوان بخش ویژه طرح در نظر گرفته شده است «یک جمله نذر امام علی النقی (ع)» می باشد که هر یک از شرکت کنندگان در این بخش می توانند جمله ای را نذر این امام معصوم نمایند و آن را در معرض دید دیگران قرار دهند.

رمضانی در تشریح بخش جنبی طرح نیز گفت: بخش جنبی طرح مسابقه ای که است که با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی و سبک زندگی آن حضرت برگزار می گردد، در این بخش منبعی معرفی می گردد که از آن ۲۰ سوال طرح گردیده و به قید قرعه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیر طرح امام من مهلت شرکت در مسابقه را تا ۵ خردادماه همزمان با شهادت حضرت علی النقی(ع) اعلام کرد.

وی از دیگر برنامه های جنبی این طرح را جریان سازی در فضای مجازی، ایجاد جنبش وبلاگی و راه اندازی هیئت عزاداری امام من از سوی وبلاگ نویسان اعلام کرد.

لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت emameman.com مراجعه نمایید.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.