برگزاری مانور امداد و نجات برای امدادگران و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

۰۶م آذر ،

AliKaveh-4.jpg

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و امور مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی (ره) از برگزاری مانور امداد و نجات با همکاری جمعیت هلال احمر برای آموزش کارکنان و مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، حمید احمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته کاهش بلایا و حوادث طبیعی گفت: کلاسهای آموزشی کمکهای اولیه و آموزش همگانی امداد و نجات ویژه مددجویان تحت حمایت و همچنین کلاسهای آموزشی تخصصی امداد و نجات ویژه کارکنان و مانور تخلیه اضطراری ساختمانهای اداری و کانونهای دانش آموزی نیز برگزار شده است.

وی افزود:تهیه و توزیع تراکت‌های آموزشی در زمینه حوادث و بلایای طبیعی با همکاری جمعیت هلال احمر، برگزاری جلسات توجیهی و همایش‌های مرتبط با مدیریت بحران حوادث وبلایای طبیعی از دیگر اقدامات در هفته کاهش بلایا و حوادث طبیعی بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و امور مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرای مانور اطفای حریق در شرایط واقعی با همکاری هلال احمر و سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی را از دیگر اقدامات در هفته کاهش بلایا و حوادث طبیعی عنوان کرد و گفت: مسابقه نقاشی با موضوع حوادث وبلایای طبیعی در بین فرزندان مددجویان تحت حمایت نیز در این هفته برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.