برگزاری مانور ایمنی در بانک صادرات ایران

۳۰م آذر ،

بینا- بانک صادرات ایران در راستای افزایش ضریب آمادگی برای حوادث غیر مترقبه در ساختمان مرکزی این بانک اولین مانور آمادگی ایمنی و زلزله با حضور آقایان فتحعلی‌زاده و خدارحمی، اعضای هیأت ‌مدیره بانک و جمعی از مدیران و روسای ادارات و کارکنان در روز پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری در برج سپهر برگزار نمود.
به گزارش بینا ، این مانور ساعت ۹ صبح با فرماندهی آقای فتحعلی‌زاده و با رمز «صلی‌ا… علیک یا اباعبداله» و پخش آژیر خطر در طبقات ۴ و ۵ برج سپهر آغاز شد. در ابتدای این مانورکارکنان آموزش‌دیده قبل از رسیدن نیروهای امدادی اقدام به قطع آب و برق، تخلیه طبقات و راهنمایی سایرین برای استفاده از پله‌های اضطراری برای خروج نمودند.
آقای فتحعلی زاده، عضو هیأت مدیره طی سخنرانی در جمع اعضای شرکت کننده در مانور گفت: نتایج و گزارش‌های این مانور جمع‌آوری می‌شود و با اطلاعاتی که به دست می‌آوریم برای ایمنی بیشتر کارکنان و امکانات بانک، برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت طراحی و اجرا خواهد شد تا انشاءاله در برابر حوادث احتمالی آینده کارکنان و امکانات مادی و معنوی بانک آسیبی نبینند.
فتحعلی‌زاده در پایان ضمن تشکر از تمامی عوامل شرکت کننده در مانور از جمله ستاد بحران شهرداری، آتش‌نشانی، هلال‌احمر، اورژانس، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی و همچنین کمیته پدافند غیرعامل بانک صادرات ایران و مدیران و کارکنان دخیل در این مانور تشکر و برای آن‌ها آرزوی خیر و برکت و موفقیت نمود.
گفتنی است این مانور توسط کمیته پدافند غیرعامل بانک صادرات ایران و با همکاری ستاد بحران شهرداری منطقه ۷ تهران برنامه‌ریزی شده بود و با عملکرد خوب نیروهای خدوم ستاد بحران شهرداری، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال احمر و راهنمایی و رانندگی و با اجرای منظم کارکنان با موفقیت به انجام رسید.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.