برگزاری مراسم المپیک ریو بدون ستاره‌های تیم والیبال

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:بعد از اینکه سرپرست تیم ملی والیبال در لیست حاضرین رژه ایران در افتتاحیه جا نگرفت، ستاره های تیم تصمیم گرفتند تا آنها هم به ماراکانا نروند.

 مراسم افتتاحیه المپیک ریو در ورزشگاه تاریخی ماراکانا برگزار شد تا برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران تیم ملی والیبال هم جایی در کاروان داشته باشد. بازیکنان این تیم برای رسیدن به المپیک تلاش بسیاری کردند و به آرزوی ۵۲ ساله والیبال رسیدند اما اتفاقی غیرمنتظره دلیلی شد تا ستاره های تیم ملی در رژه حاضر نشوند.

ساعاتی قبل از شروع مراسم افتتاحیه، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار متنی در اینستاگرام خود نوشت:«سرپرستى که با وجود غم از دست دادن پدر، تیمو تنها نذاشت تا به مشکل برنخوریم و کاروانى که حتى لباس به ایشون نداد تا بتونه تو مراسم افتتاحیه شرکت کنه.اینجا على رغم وجود مدالهاى رنگارنگ،جاى مدال انسانیت خالیست.بدون تو حتى افتتاحیه ى المپیک هم براى ما معنا ندارد.»

نام امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران را در لیست اعضای حاضر در رژه قرار نداده بودند که این مساله باعث اعتراض و البته اعتصاب ستاره های والیبال شد. آنها با اینکه آرزوی حضور در المپیک را داشتند اما در مراسم افتتاحیه حاضر نشدند و ترجیح دادند به نشان اعتراض در دهکده بمانند و از تبلت مراسم را تماشا کنند.

برگزاری مراسم المپیک ریو بدون ستاره‌های تیم والیبال

سید محمد موسوی در عکسی کنار سعید معروف و شهرام محمودی نوشت:« تماشای افتتاحیه با تبلت، أنشالله ٢٠٢٠ »

برگزاری مراسم المپیک ریو بدون ستاره‌های تیم والیبال

مراسم رژه در نهایت بدون ستاره های تیم ملی والیبال انجام شد تا شاید از این راه اعتراض خود به مسولین کاروان ایران و علاقه شان به سرپرست تیم ملی را نشان دهند.

تاریخ انتشار خبر: ۶ August 2016 | 5:07 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.