برگزاری مراسم جشن رمضان ۹۲ با ۲۰۰ غرفه

فروردین ۱۴۰۳

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری مراسم جشن رمضان ۹۲ با برپایی ۲۰۰ غرفه در مجتمع فرهنگی اداری ولایت این نهاد در منطقه سوهانک خبر داد.

سید محمدعلی هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۱۰۰ غرفه به تولیدات مددجویان تحت پوشش، ۴۰ غرفه به توسعه مشارکت های مردمی و طرح اکرام، ۸ غرفه به امور فرهنگی چون برنامه ها و مسابقات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، مشاور خانواده و پاسخ به شبهات دینی، ۲ غرفه به مشاوره حقوقی برای عموم مردم و کانون وکلا ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد، ۶ غرفه به حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی و افکارسنجی، ۴ غرفه به امور بانکی و دیگر غرفه ها به ستادهای تخصصی و امور خیریه اختصاص پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به حامی یابی در جشن رمضان اظهار داشت: مراجعه کنندگان به جشن رمضان می توانند نسبت به شناسایی و انتخاب ایتام از سراسر کشور بر اساس تمایل خود اقدام کنند.
هاشمی با بیان برگزاری محفل انس با حامیان سراسر کشور و پذیرایی از خانواده های تحت حمایت استان تهران در زمان برگزاری جشن رمضان، بیان داشت: نشست صمیمانه حامیان با ایتام تحت حمایت در محل جشن رمضان صورت می گیرد که این اقدام در سال های قبل در جهت حل مشکلات ایتام با بهره مندی از نظرات و پیشنهادات حامیان مؤثر واقع شده است.
وی در ادامه افزود: در حوزه مشارکت های مردمی با ایجاد فضای مناسب برای خیران و خیریه هایی که در مناطق محروم تعهداتی را در زمینه های مختلف پذیرفته اند فضایی فراهم شده است تا در آن فضا برنامه های خیریه را اعلام و اطلاعات مشارکت مردم و خیران برای برنامه های خاص امداد جمع آوری کنند.
رئیس ستاد ملی جشن رمضان کمیته امداد با اشاره به پخش برنامه زنده جشن رمضان از شبکه ۵ سیما از ساعت ۲۱ تا ۲۳ گفت: این پخش زنده با حضور مسئولان کمیته امداد به منظور تبیین فعالیت های این نهاد، نخبگان علمی و قرآنی و ورزشی و کارآفرینان تحت پوشش در جهت تبیین توانمندی ها و موفقیتشان برگزار خواهد شد.
همچنین هاشمی از برگزاری همزمان مراسم جشن رمضان در ۲۰ استان دیگر و پخش استانی این مراسم معنوی خبر داد.
وی در خصوص حضور عموم مردم در این مراسم معنوی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان علاقمند به شرکت در جشن رمضان در مسیر رفت و برگشت میهمانان این مراسم از میادین تجریش، شهید فیاض بخش، علم و صنعت، آزادی و رسالت و مینی سیتی، شرکت اتوبوسرانی آمادگی خود را اعلام کرده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.