برگزاری مراسم روحبخش دعای عرفه در دانشگاه‌های کشور

مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه پنجشنبه ۴ آبان به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، این مراسم از ساعت ۱۴ در مسجد دانشگاه با سخنرانی و مداحی دکتر براتی عضو هیات علمی دانشگاه برگزار می‌شود .

برگزاری اردوی سیاحتی- زیارتی جمکران

هیئت محبین اهل بیت(ع)دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس پنجشنبه ۴ آبان اردوی سیاحتی- زیارتی جمکران را برگزار می‌کند.

این اردو از صبح آغاز می شود و دانشجویان پس از زیارت مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (س)؛ دعای عرفه را از ساعت ۱۴ الی ۱۸:۴۵ را در حرم این حضرت قرائت می‌کنند.

نشست” اندیشه سیاسی” در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شریف نشست” اندیشه سیاسی” را با سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی برگزار می‌کند.

این نشست بناست روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن جابر ابن حیان این دانشگاه برگزار شود.

برگزاری مراسم دعای عرفه در دانشگاه شریف

مراسم دعای عرفه نیز به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شریف در مسجد این دانشگاه برگزار می شود .

این مراسم روحبخش معنوی از ساعت ۱۴:۳۰ باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان مدیر حوزه علمیه مشکات آغاز می‌شود و این دعای جانبخش توسط مداح اهل بیت احمد عباسی قرائت خواهد شد.

برگزاری مراسم روحبخش دعای عرفه در دانشگاه عباسپور

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت آب و برق (عباسپور) پنجشنبه ۴ آبان مراسم روحبخش دعای عرفه را در جوار مزار شهدای این دانشگاه برگزار می کند.

این مراسم با قرائت آقای شاهسوند مداح اهل بیت آغاز می‌شود و این برنامه تا اذان مغرب ادامه دارد و دانشجویان بعد از نماز در مسجد دانشگاه افطار می‌کنند.

برگزاری جشن بزرگ غدیر

کانون قرآن و عترت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت آب و برق (عباسپور) روز یکشنبه ۷ آبان مراسم جشن گرامیداشت عید غدیر را برگزار می کند .

اجرای تئاتر توسط گروه دانشجویی و پخش کلیپ هایی در ارتباط با این روز تاریخی (عید غدیر ) ؛ شعر خوانی از سوی شاعران دانشجو از دیگر برنامه‌های این جشن دانشجویی خواهد بود.

دعای عرفه

 

دانشگاه‌های کشور


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.