برگزاری مراسم روز جهانی زمین پاک در منطقه ۷

۲۹فروردین۱۳،

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۷ از برگزاری مراسم روز جهانی زمین پاک در این منطقه خبر داد.

مهران احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: روز زمین پاک مناسب سالانه ای است که با هدف افزایش آگاهی و تجلیل از محیط زیست کره زمین نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه روز جهانی زمین پاک هر ساله در ۲۳ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت در تمام دنیا برگزار می گردد و به همه مردم یاد آوری می کند که نباید سیاره خود زمین را فراموش کنند.
احمدی تصریح کرد: در ایران نیز هم زمان با دیگر کشورهای جهان هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در سراسر کشور بر پا می گردد و اولین روز این هفته (دوم اردیبهشت) به نام روز زمین پاک نامگذاری شده است.
وی ایجاد احساس مسئولیت بین جامعه دانش آموزان از دستاوردهای این طرح دانست و اذعان داشت: احساس مسئولیت در اشخاص از دستاوردهای مهم طرح روز پاک، زندگی پاک است و حضور گسترده دانش آموزان از ویژه گی های بارز اجرای این طرح خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: در روز جهانی زمین پاک دانش آموزان مدارس منطقه ۷ در بوستان جوان گرد هم می آیند تا به طور نمادین زباله های این بوستان را جمع آوری کنند هم چنین در مرکز آموزشی آزادگان از سه شهروند نمونه که در تمام دوره های آموزشی ما در زمینه گل و گیاه به طور منظم شرکت کرده ا‌ند قدر دانی کنیم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.