برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در بانک رفاه

۱۴اردیبهشت،

برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در بانک رفاه | چاپ |
شنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۴:۲۹

بینا- همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، همایش بزرگداشت مقام مادر و روز زن با حضور بانوان بانک رفاه، اعضای هیات مدیره و مدیران این بانک برگزار شد.

به گزارش بنکر (Banker)، در ابتدای این مراسم پیام محمدرضا نظری مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره بانک به مناسبت روز زن، قرائت شد.
ایشان در پیام خود ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و گرامیداشت مقام والای زن آورده اند” بی شک بانوان ایران اسلامی با تأسی ازسیره وسلوک سلاله پاک نبوت، همسر ولایت و مادر امامت و بهره مندی از تعالیم دین مبین اسلام، اسوه زنانی می باشند که همواره دوشادوش مردان در تمامی صحنه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای تحقق سربلندی و عزت کشور و تحکیم و بالندگی نهاد گرانقدر خانواده در بعد کوچکتر و نهاد جامعه در ابعاد وسیع تر حضوری فعال و تاثیری به سزا دارند .
بر این اساس ، باور داریم در خانواده بزرگ بانک رفاه نیز ، نقش شما بزرگواران در راستای کسب موفقیت ها و پیشرفت روز افزون بانک به سمت تعالی و انگیزه سرشاری که اینک برای ساختن آینده ای بهتر در همه ارکان بانک جاری و ساری است ، بی بدیل و درخشان است.
از خداوند می طلبیم که گام های پسین را قرین پویایی و پایایی بدارد و توفیق دهد به ما که قدردان شایسته ای باشیم از ایثار، تلاش، استقامت و همدلی شما بزرگواران ،امید است در پرتو عنایات حق تعالی همواره سربلند، با عزت و پیروز باشید.”
در این همایش همچنین اسماعیل لله گانی رییس هیات مدیره بانک ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ، روایات مختلفی از ائمه اطهار و بزرگان دین راجع به نقش و جایگاه والای زن در خانواده و جامعه ارائه و اسوه و الگو بودن سیره و شخصیت ام ابیها در تمام زمینه های زندگی را تبیین کرد.
دکتر محمد جواد محقق نیا دیگر عضو هیات مدیره بانک رفاه نیز طی سخنانی به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) پرداخت و ویژگی های شخصیتی این بانوی بزرگ را برشمرد.
در ادامه گروه تواشیح نیز با اجرای قطعات زیبای قرآنی و موسیقی مذهبی، شور و حال خاصی به این مراسم بخشیدند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.