برگزاری مرحله کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه علمی کاربردی استان تهران

۱۳خردادماه،

New Image1.JPG

رییس اداره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران از برگزاری بخش کتبی جشنواره قرآنی این دانشگاه در ۲۳ تیرماه خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین غفاری رییس اداره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران، با تاکید بر اینکه جشنواره قرآنی دانشگاه علمی کاربردی در چهار بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی و ادبی و هنری برگزار می‌شود، گفت: مهلت ارسال فایل آثار در بخش‌های پژوهشی، ادبی و هنری تا ۳۱ خرداد‌ماه است.

وی در مورد بخش کتبی این جشنواره، افزود: مهلت ثبت‌نام در بخش کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه علمی کاربردی تا ۲۰ تیرماه است و آزمون این بخش به صورت اینترنتی در روز ۲۳ تیر ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در بخش کتبی می‌توانند علاوه بر دانلود کتاب از پورتال اطلاع‌رسانی دانشگاه علمی کاربردی واحد استان تهران به نشانی www.uast.ac.ir/sites/tehran جهت دریافت کتاب به اداره فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه مراجعه کنند.

رییس اداره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان تهران در پایان در مورد برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان، گفت: در نظر داریم در مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران برای ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی ویژه‌ای همچون برگزاری محافل انس با قرآن کریم را برگزار کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.