برگزاری مسابقات پرش با اسب FEI / فینال رقابت های لیگ پرش با اسب بزرگسالان

رقابت های پرش با اسب جام فدراسیون جهانی طی روزهای ۲۶ و۲۷ مهر در نوروز آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مسابقات پرش با اسب جام FEI فدراسیون جهانی سوارکاری با حضور نزدیک به ۱۰۰ ورزشکار این بخش در روزهای ۲۶و۲۷ مهر در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار می‌شود.
 امتیازاتی که در این رقابتها FEI به دست می‌آید در رنکینگ جهانی حساب می‌‌شود و به سوارکارن برتر آن عنوان و هدایائی اهدا می‌‌‌‌‌شود.
در کنار این مسابقات، رقابتهای پرش با اسب لیگ بزرگسالان نیز انجام خواهد شد تا نفرات برتر آن مشخص شود.
براساس این گزارش، فدراسیون سعی در حل مشکل قرنطینه دارد تا سوارکاران ایرانی درعرصه های بین الملی حضور پیدا کنند و قابلیت ها و استعداد های خود را به رخ جهانیان بکشانند.
گزارش دیگری اضافه کرد، مسابقات کورس سراسری که ازشهریور سال جاری در تهران انجام می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود با برگزاری هفته یازدهم در روز ۲۸ مهر به کار خود خاتمه می‌‌‌دهد تا در این روز سوارکاران قهرمان و برتر مشخص شوند.
این گزارش اشاره می‌‌کند، استقبال از رقابتهای کورس در نوروز آباد پرشور و بی نظیر است و طرفداران بی شماری از آن دیدن می‌‌کنند.
در پایان گزارش خاطر نشان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود، سومین دوره مسابقات سواری استقامت ملی طی روزهای ۲۸-۲۶ مهر درتهران برگزار خواهد شد و سوارکاران این دوره در مسافتهای ۸۰-۶۰-۴۰-۲۰ کیلومتر به رقابت خواهند پرداخت./ق
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.