برگزاری مسابقه’بازی سازی خلیج فارس’

۳۱فروردین۱۳، فاوانیوز: مسابقه ‘بازی سازی خلیج فارس’با حضور تیم‌های بازی ساز و برنامه نویس پنجم اردیبهشت‌ماه در انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایتنا، مرکز رشد بازی سازی با همکاری انستیتو ملی بازی سازی در نظر دارد به مناسبت دهم اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج فارس، مسابقه بازی سازی چهار روزه و مسابقه بازی نامه نویسی را برگزار کند.

بر این اساس، دانش پژوهان انستیتوملی و مرکز رشد بازی سازی می توانند در صورت تشکیل تیم های بازی سازی و مراجعه به انستیتو، با دریافت فرم ثبت نام، آمادگی خود را جهت شرکت در این اتفاق اعلام کنند.

همچنین ، اشخاصی که موفق به تشکیل تیم های بازی سازی نشده اند می توانند با ثبت نام به صورت فردی و شرکت در جلسه توجیهی این اتفاق، به تیم های بازی سازی دیگر بپیوندند. علاقه مندان به شرکت در بخش بازی نامه نویسی نیزمی توانند تا ۸ اردیبهشت ماه آثار خود را به انستیتو ملی بازی سازی ارایه دهند.

جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر به ترتیب، در مسابقه بازی سازی تیم اول: مبلغ بیست میلیون ریال، تیم دوم: مبلغ پانزده میلیون ریال، تیم سوم: مبلغ ده میلیون ریال و مسابقه بازی نامه نویسی، نفر اول: مبلغ هفت میلیون و پانصد هزار ریال، نفر دوم: مبلغ پنج میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون و پانصد هزار ریال است. زمان برگزاری مسابقه بازی سازی از روز پنجشنبه ۵ تا ۸ اردیبهشت ماه است .

همچنین، به منظور آشنایی دانش پژوهان با چگونگی برگزاری اتفاق بازی سازی خلیج فارس، جلسه توجیهی در روز سه شنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۶ در محل انستیتو ملی بازی سازی برگزار می گردد.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.