برگزاری مسابقه ی عجیب در آلمان + عکس

جذب توریست و رسانه ها، از جمله دلایل مهمی است که باعث شده بسیاری از مناطق دنیا به فکر راه اندازی مسابقات و تفریحات عجیب باشند، از پرتاب عینک گرفته تا گل بازی و جنگ بالشت.

 

bucketRace

 

اما طی روزهای اخیر، مسابقه عجیبی در اروپا برگزار شده که برگزارکنندگان آن، تصمیم به استفاده از یک شیء خاص را برای انجام این مسابقه گرفته اند: سطل زباله!

 

بر این اساس مسابقات جام جهانی راندن سطل زباله های چرخدار در آلمان برگزار شده و ۶۰ شرکت ‌کننده با راندن سطل‌‌ های زباله به رقابت پرداختند.

 

شرکت کنندگان در این مسابقه عجیب از آلمان، بلژیک، اتریش و لوکزامبورگ در این برنامه عجیب حضور داشتند و بیش از ۶ هزار تماشاگر از این مسابقه تابستانی استقبال کردند.

 

برنده نهایی این مسابقات، نورمن شوفر قهرمان سال گذشته این مسابقات بود که توانست در مدت ۱/۲۱ ثانیه، سریع‌ تر از سایر شرکت ‌کنندگان سطل زباله چرخدار خود را در مسیر مسابقه جابه‌ جا کند.

 

یکی از برگزارکننده این مسابقات درباره نحوه شکل گیری این ایده عجیب و برگزاری این رقابت ‌ها گفته است که هنگامی ‌که برای تماشای مسابقات فرمول ۱ رفته بوده پس از مشاهده سطل آشغالی که در مسیر مسابقه واژگون شده، به ذهنش چنین مسابقه ای خطور کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

جالب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.