برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد بلوغ امنیتی کشور را به نمایش گذاشت

وحید جلال زاده روز پنج شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشور توانستند با استقلال کامل، امنیت این اجلاس را تامین و بلوغ امنیتی کشور را به رخ سرویس های اطلاعاتی دنیا بکشانند.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشورهای دنیا در زمان برگزاری اجلاس های مهم به دلیل اینکه قادر به تامین امنیت این اجلاس ها نیستند از سرویس های امنیتی و اطلاعاتی کشور های دیگر استفاده می کنند، این در حالی است که نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور توانستند به شایستگی امنیت اجلاس سران جنبش غیر متعهد ها در ایران را مدیریت کنند.

جلال زاده با قدردانی از تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی استان در برقراری امنیت و آرامش در جامعه یادآور شد: امنیت در جامعه زمینه ساز توسعه و عمران و آبادانی است و تمامی دستاوردها و موفقیت های کشور و استان در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی محقق شده است.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت و شهدای والامقام ایران اسلامی گفت: هفته دولت هفته نمادینی برای انعکاس خدمات و اقدامات نظام اسلامی برای توسعه و آبادانی کشور است.

وی افزود: این اقدامات تنها مختص دولت نیست بلکه در این توسعه و آبادانی و خدمت به مردم تمامی دلسوزان نظام سهم دارند.

جلال زاده در ادامه با اشاره به فراز هایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته دولت گفت: فرمایشات رهبری در خصوص امتیازات دولت های نهم و دهم خستگی را از تن دولتمردان بیرون آورده است.

در این دیدار سردار محمد علی نصرتی فرمانده انتظامی استان نیز از تلاش های استاندار آذربایجان غربی در خدمتگزاری به مردم استان تقدیر کرد.

۵۸۳/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۱۰۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.