برگزاری نشست‌های قرآنی برای فعالان دانشجویی در نیمه اول سال

۲۰فروردین۱۳،

11-692.jpg

مدیر مرکز قرآن و عترت نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از برگزاری سه نشست قرآنی منطقه‌ای در نیمه اول سال تازه خبر داد و گفت: اولین نشست روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین‌ماه با حضور مسئولان قرآنی کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد طاهری، اظهارکرد: این نشست با حضور ۵۰۰ نفر از فعالان قرآنی دانشگاه‌های استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، گلستان، سمنان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای غنی‌تر شدن این نشست از مسئولان قرآنی کشور جهت ابلاغ سیاست‌های اجرایی فعالیت‌های قرآنی نیز دعوت شده است که امیدواریم به اهداف مدنظر خودمان در این کارگاه‌ها دست یابیم.

طاهری تصریح کرد: در این نشست کارگاه‌هایی با موضوع آشنایی با علم در قرآن و شیوه برگزاری این کارگاه‌ها در دانشگاه‌ها، شیوه اجرای حفظ و تدبر در قرآن کریم در دانشگاه‌ها و فعالیت‌های قرآنی تازه در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: ما با اعتقاد به اینکه غفلت از قرآن شریف خسارت‌بار است، تلاش می‌کنیم تا این حسرت و ندامت دامنگیر جامعه دانشگاهی ما نشود و این کار را با در دستور کار قرار دادن برنامه‌های قرآنی جهت ایجاد انگیزه در دانشجویان عملیاتی خواهیم کرد.

به نقل از ماوا، طاهری با بیان اینکه برنامه‌هایی برای فعالان قرآنی دانشگاه‌های کشور، در راستای افزایش انگیزه آنها جهت حضور در برنامه‌های قرآنی در نظر گرفته‌ شده است، اظهارکرد: بر این اساس هم انگیزه حضور فعالان بیشتر شود و هم از سویی دیگر این دانشجویان را با سازوکارهای فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها آشنا کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.