برگزاری نشست‌های مشترک با جبهه‌های مختلف یکی از اهداف اصلی جبهه اعتدالگرایان

اردیبهشت ۱۴۰۳

ایرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیر جبهه اعتدالگرایان گفت: با انجام فعالیت‌ها و برگزاری نشست‌های مختلف قصد داریم تا نشست‌های مشترکی را به منظور رفع دغدغه‌های سیاسی و حزبی با جبهه‌های مختلف داشته باشیم.

“جمشید ایرانی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ برگزاری جلسات جبهه اعتدالگرایان با فعالان سیاسی اظهار داشت: جلسات به صورت مرتب هر هفته میان کارشناسان و فعالان سیاسی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.  
 
وی افزود: بحث و بررسی دربارهٔ انتخابات آینده، ساز و کارهایی که باید دربارهٔ آن اندیشیده شود و همچنین برقراری ارتباط میان جریان‌های شناسنامه‌دار از طریق برگزاری نشست‌های مشترک و کاهش اتهام‌زنی جریانات نسبت به حوادث قبل از جمله موضوعاتی است که از سوی اعضاء مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.  
 
این کارشناس سیاسی دربارهٔ جلسه این هفته جبهه اعتدالگرایان گفت: رصد کردن اوضاع و احوال کنونی کشور و ایجاد فضای سیاسی کشور برای رسیدن به یک پایداری سیاسی اصلی‌ترین محور مورد بحث از سوی جبهه اعتدالگرایان است.  
 
ایرانی خاطرنشان کرد: با انجام فعالیت‌ها و برگزاری نشست‌های مختلف قصد داریم تا نشست‌های مشترکی را به منظور رفع دغدغه‌های سیاسی و حزبی با جبهه‌های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.