برگزاری نشست خبری حزب مردمی اصلاحات در آینده‌ای نزدیک

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: به زودی برای اعلام فعالیت‌های انتخاباتی حزب و جزئیات دیدار با سران قوا، مراجع و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نشست خبری را برگزار خواهیم کرد.

“حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دیدار و نشست‌ حزب متبوعش با سران قوای سه‌گانه اظهار داشت: از مدت‌ها قبل درخواست و  هماهنگی‌ها لازم را به منظور دیدار با سران قوای مجریه، مقننه و قضاییه و همچنین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام داده‌ایم.  
 
وی با بیان اینکه دیدارهای مذکور تا قبل از پایان سال صورت می‌گیرد، افزود: بعد از اعلام موافقت سران به منظور دیدار با حزب مردمی اصلاحات و انجام هماهنگی‌های لازم،‌ زمان آن به زودی اعلام می‌شود.  
 
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به دیدار حزب متبوعش با برخی از مراجع عظام قم تصریح کرد: درخواست‌هایی را بدین منظور به برخی از مراجع ارائه داده‌ایم تا بتوانیم در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی،‌ اقتصادی و فرهنگی با توجه به بحث‌های کارشناسی که از سوی کمیته‌های حزب صورت گرفته به اهداف مشخص‌ شده، دست پیدا کنیم.  
 
حجت‌الاسلام فومنی با بیان اینکه احزاب تریبون مردم هستند، خاطرنشان کرد: به زودی برای اعلام فعالیت‌های انتخاباتی حزب و جزئیات دیدار با سران قوا، مراجع و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نشست خبری را برگزار خواهیم کرد.  
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.