برگزاری نشست مطبوعاتی حزب مردمی اصلاحات به منظور اعلام برنامه‌های سال جاری

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

“محمد زارع فومنی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برنامه‌های حزب مردمی اصلاحات در سال جاری اظهار داشت: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز فعالیت بسیاری از گروه‌های سیاسی برای اخذ کرسی‌های مجلس، حزب مردمی اصلاحات هم از فعالیت در این مسیر مستثنی نیست و قطعا با برنامه‌های مشخص و مدون در این مسیر گام برخواهد داشت.  
 
وی به برگزاری نشست مطبوعاتی حزب متبوعش در روزهای آتی اشاره و تصریح کرد: جهت اعلام برنامه‌های سالانه حزب مردمی اصلاحات، فعالیت‌های انتخاباتی و همچنین آخرین جزئیات “جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی” نشست مطبوعاتی را در روزهای آتی برگزار خواهیم کرد.  
 
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات بیان داشت: پنجشنبه هفته جاری اولین نشست ماهانه حزب مردمی اصلاحات با حضور اعضای شورای مرکزی به منظور بررسی شرایط سیاسی کشور و هماهنگی‌های لازم جهت انجام فعالیت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی حزب برای تحقق شعار سال برگزار می‌شود.  
 
فومنی بیان داشت: از تمام گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب درخواست داریم که در برگزاری جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی در سطح ملی در اواخر اردیبهشت ماه به ما کمک کنند تا در این مسیر گام‌‌های بهتری را به منظور تحقق سیاست‌های “اقتصادمقاومتی” مورد تاکید “مقام معظم رهبری” برداریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.