برگزاری نمایشگاه بانوی ایرانی، پوشش اسلامی در دانشگاه کاشان

۰۹اردیبهشت،

kashan 2.gif

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن نمایشگاه “بانوی ایرانی، پوشش اسلامی” با حضور رییس دانشگاه کاشان و جمعی از مسئولان این شهرستان در دانشگاه کاشان گشایش یافت.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر عباس کتابی رییس دانشگاه کاشان در این مراسم حفظ حجاب و پوشش اسلامی برای زنان را از ضروریات دین مقدس اسلام دانست و گفت: یکی از نشانه‌های فرهنگ اسلامی عفاف و حجاب است.

وی افزود: بانوان جامعه ما به خصوص دانشجویان باید چگونگی زندگی و سیره آن حضرت را در مسایل مختلف به ویژه عفاف و حجاب الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

رییس دانشگاه کاشان برگزاری این نمایشگاه را یک اقدام نمادین در راستای حفظ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد و گفت: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه آغازی برای توجه بیشتر به فرهنگ اسلامی باشد.

بر اساس این گزارش، نمایش مد و لباس، برش، دوخت و دوزلباس، غرفه‌های لباس محلی، رنگرزی سنتی پارچه و محصولات فرهنگی در طرح و انواع مختلف به همراه طرح صدف (با نمایش زنده لباس اسلامی) از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

همچنین در این نمایشگاه که تا روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه دایر است، انواع چادر و مانتو در مدل و طرح‌های مختلف و البسه حجاب با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصد به فروش می‌رسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.