برگزاری نمایشگاه عکس ورزشهای نفس گیر

اردیبهشت ۱۴۰۳

شمارش معکوس برای شناسایی ۵۰ فینالیست برتر و برنده نهایی بزرگترین مسابقه عکاسی ورزش های اکشن و ماجرا جویانه آغاز شده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مراسم اعلام برترین های مسابقات “رد بون ایلوم” سال ۲۰۲۴ روز ۲۹ اوت (۷ شهریور) در هنگ کنگ و ساحل ویکتوریا با افق بی نظیرش برگزار خواهد شد.
این مراسم با برگزاری جشنی بزرگ در حضور هزاران میهمان از اقصی نقاط دنیا خواهدبود، مهمانانی که در میانشان سر دبیران، دبیران عکاسی مشهورترین مجلات دنیا و مردان کلیدی عکاسی دنیا به چشم می خورند.
برنده هایی یک دوربین لایکا S به ارزش ۲ هزار یورو دریافت خواهد کرد.
بیش از هزار عکس در مسابقه رد بول ایلوم بررسی شد که از این تعداد ۲۵۰ عدد عکس منتخب از بین آنان فقط ۵۰ عدد عکس با مرحله فینال را می یابند.
مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) بوده است.
برای هر بخش از موضوعات عکاسی دوران جداگانه ای در نظر گرفته شده است.
درمیان جمع شرکت کنندگان برای اولین بار در جمع سه دوره برگزاری مسابقه عکاسی جهانی با حمایت کمپانی ” رد بول ” یک عکاس ایرانی به نام “کارل فیروز” عکاس خبرگزاری رویترز  نیز جزو برترین ها انتخاب شده است.
هدف از برگزاری این مسابقه با تلاش رد بول ایلوم این است که هیجان انگیز ترین و خلاقانه ترین عکس ورزشی گرفته شده در این سیاره به عنوان هنر و به نمایش گذاشتن و معرفی ورزشهای تازه ابداع شده به سراسر جهان است.
این مسابقات شب هنگام به منظور نور پردازی بهتر و به نمایش گذاشتن هر چه با شکوه تر جلوه دادن هنرعکاسی برگزار می گردد.
همچنین این مسابقه بعد از سه هفته اجرای آن در هنگ کنگ در مراکز مختلف ایالتهای آمریکا و همچنین مراکز فرهنگی دیگر شب هنگام برگزار خواهد شد.
عکس های ارسال شده از صحنه های ماجراجویی ورزشکارانی نظیر شناگران، موج سواران، دوچرخه سواران،‌اسکی ، اسکیت بورد سواران و . . . گرفته شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.