برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با حضور شرکت های بزرگ پتروشیمی داخلی و خارجی صورت می گیرد:

نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست با استقبال و حضور غول های پتروشیمی داخلی و خارجی و تولیدکنندگان و فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه در شهر اصفهان برگزار می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست، در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای آسیائی و اروپائی؛ نوین ترین و تازه ترین کالاها ، تولیدات ، صنایع ، تجهیزات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد .

علی شالباف مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست دراین باره گفت : صنایع ،کالاها و خدمات این نمایشگاه ، در۵ گروه کالائی؛ مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات پلیمری،محصولات ساخته شده و نیمه ساخته،خدمات فنی و مهندسی،کامپوزیت‌های پلیمری ارائه خواهد شد که هر گروه نیز خود ، دارای ده ها زیرمجموعه کالائی است.

وی اضافه کرد : در نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور از جمله هلدینگ خلیج فارس، شرکت بازرگانی پتروشیمی ، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی خوزستان، پتروشیمی اروند، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) ، پتروشیمی بندرامام ، پتروشیمی تبریز و انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صنعت پتروشیمی، پلاستیک و سایر صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلیمری حضور دارند.

شالباف با بیان اینکه نهمین نمایشگاه اصفهان پلاست امسال در فضایی به مساحت بیش از ۱۰ هزار مترمربع برگزار خواهد شد گفت:در حاشیه این نمایشگاه چندکارگاه‌ تخصصی و آموزشی نیز برگزار خواهد شد .

شالباف افزود : برگزاری چنین نمایشگاه‌های معتبری در ایران که با نمایشگاه‌های منطقه خاورمیانه همچون عرب پلاست و پلاست ترکیه رقابت می کند ، سبب توسعه و رشد صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور و افزایش توان رقابتی آن با بعضی از شرکتهای پتروشیمی منطقه همچون عربستان سعودی و ترکیه خواهد شد

مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست اضافه کرد: از سوی دیگر برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی زمینه را برای افزایش صادرات محصولات تکمیلی ونهایی پتروشیمی و پلیمری ایران به کشورهای منطقه همچون عراق، پاکستان، کشورهای آسیای میانه، حوزه قفقاز و منطقه خلیج فارس فراهم می کند.

مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست افزود:توسعه زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی علاوه بر کاهش خام فروشی و اشتغال پایدار، منجر به متنوع سازی سبد تولید محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران خواهد شد و بر این اساس توسعه صنایع تکمیلی منجر به افزایش تعداد بازارهای هدف پتروشیمی ایران در چهار گوشه جهان خواهد شد.

شالباف یکی از راهکارهای خنثی سازی آثار تحریم‌های نفت و پتروشیمی کشور را توسعه صنایع تکمیلی عنوان کرد و افزود: از این رو درکنار سیاست‌های کلان دولت، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در توسعه کمی و کیفی صنایع تکمیلی پتروشیمی، نقش غیرقابل انکاری دارد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه به نشانیhttp://www.isfahanplast.ir مراجعه و یا با شماره تلفن (۱۰ خط) ۲۶۲۰۶۷۲۷-۰۲۱ ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل فرمایند .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.