برگزاری هشتمین جلسه شورای ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن در نمایشگاه قرآن

فروردین ۱۴۰۳

رئیس حوزه ارتباطات و مدیر برنامه ریزی واجرایی دبیر خانه طرح ارزیابی و قاریان و مدرسان قرائت قرآن، از برگزاری هشتمین جلسه شورای ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن در نمایشگاه قرآن خبر داد.

محمد تقی میرزا جانی درگفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه هشتمین جلسه شورای ارزیابی، متشکل از نمایندگان تعدادی از دستگاههای قرآنی و کارشناسان دبیر خانه طرح ارزیابی سه شنبه یکم مردد ماه برگزار می گردد؛ افزود:‌ تشکیل این شورا بر اساس مصوبه شورای توسعه ی فرهنگ قرآنی بوده که برای تصمیم گیری و هدایت طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم تشکیل جلسه می دهد.
وی تصریح کرد: اولین جلسه آن با موضوع آغاز برگزاری طرح، و در جلسات دوم تا هفتم آیین نامه ها و مختصات آزماون ها و اجرایی های دوره های اول ودوم طرح مورد بحث ، بررسی و تصویب قرار گرفت.
وی درادامه بیان داشت: با توجه به پایان یافتن تمامی مراحل و آزمون های اولین ودومین دوره این  طرح طی ۲ سال اخیر، و مشخص شدن نتایج، هشتمین جلسه به منظور تجمیع نتایج و تصمیم گیری دربارهٔ خروجی های دور اول و دوم این طرح برگزار می گردد.
وی در ادامه اظهار داشت: اولین خروجی و حائزین دریافت مدارک تخصصی  تلاوت و تدریس قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی در اواخر ماه مبارک رمضان سال جاری در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن معرفی می شوند.
وی یادآور شد: مدارک تخصصی با امضای رئیس شورای عالی قرآن و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دریافت کنندگان اهدا خواهد شد که کلیه مزایای درجات هنری مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را شامل می گردد.
به گفته ی میرزاجانی علاقمندان به شرکت در این طرح می توانند، در دور سوم این طرح که از دی ماه سال ۹۲ آغاز می گردد، با مراجعه به سامانه جامع طرح ارزیابی ثبت نام کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.