برگزاری همایش آموزشی ناظران ۱۸۸۸ در منطقه ۱۹

۲۹خردادماه،

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹، از برگزاری همایش آموزش ناظران ۱۸۸۸ در این منطقه خبر داد.

زلفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همایش آموزشی ناظران ۱۸۸۸ روز چهارشنبه راس ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این همایش با حضور ۶۰ نفر از ناظران ۱۸۸۸ روز چهارشنبه ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ برگزار می گردد.

زلفی با اشاره به اجرای این همایش گفت: در همایش آموزشی ناظران سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۱۹، معاون حمل و نقل ترافیک، بازرسان ویژه، مسئولان ۱۸۸۸ و مشاوران حمل و نقل ترافیک حضور دارند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: ارتقای سطح آگاهی و آشنایی ناظران با مسائل ترافیکی، حمل و نقل در سطح منطقه ۱۹ از اهداف برگزاری این همایش است.

زلفی ادامه داد: آموزش حدود ۶۰ نفر از ناظران افتخاری سامانه۱۸۸۸ توسط کارشناسان و مشاوران ترافیکی منطقه ۱۹ به منظور ارتقای سطح آگاهی،افزایش بینش و دیدگاه این ناظران در رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ از اهداف برگزاری این همایش است.

وی در پایان با اشاره به نحوه اجرای این همایش افزود: در این همایش از ۵ نفر از ناظران برگزیده با اهدای جوایزی به رسم یاد بود توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۹ تجلیل خواهد شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.