برگزاری همایش بررسی و تبیین برنامه‌های عملیاتی سال ۹۳

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مدیرکل برنامه‌ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: همایش بررسی و تبیین برنامه‌های عملیاتی سال این معاونت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

“علیرضا یوسف زاده” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران از برگزاری همایش بررسی و تبیین برنامه‌های عملیاتی سال ۹۳ در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: معاونت فرهنگی قوه قضائیه  به منظور ایفای نقش موثر در تحقق اهداف نامگذاری و برطرف کردن دغدغه‌های مقام معظم رهبری در امور فرهنگی، اقدام به برگزاری همایشی با عنوان “بررسی و تبیین برنامه‌های عملیاتی سال ۹۳” در استان بوشهر کرده است.

وی افزود: این همایش با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه، معاونان فرهنگی روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور، سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی و مسئولان فرهنگی تشکیل خواهد شد.

مدیرکل برنامه ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه در معاونت فرهنگی قوه قضائیه برای سال ۹۳ طراحی شده است که به منظور بررسی عملیاتی آنها چهار کارگروه خدمات مشاوره و توسعه فرهنگ حقوقی قضایی جامعه، فرهنگ دینی و انقلابی کارکنان و خانواده‌های آنها، فرهنگ حرفه‌ای و اخلاق سازمانی در همایش تشکیل خواهد شد.

لازم به ذکر است این همایش از ۲۷ الی ۲۹ فروردین ماه سال جاری با عنوان “بررسی و تبیین برنامه‌های عملیاتی سال ۹۳ معاونت فرهنگی قوه قضائیه” در استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.