برگزاری “همایش” بین المللی صنعت “طیور و آبزیان” در جزیره کیش

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

همایش بین المللی صنعت طیور و آبزیان با حضور وزیر جهاد کشاورزی ، متخصصان و کارشناسان ، استادان دانشگاه های و همچنین جمعی از محققان کشورهای خارجی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان و صنایع وابسته؛ این همایش ، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی شیلات و همچنین برگزاری اولین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور در سالن اجتماعات محل نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

همایش بین المللی صنعت طیور و آبزیان از اول اسفند و همزمان با افتتاح نمایشگاههای شیلات و دام طیور، با همکاریسازمان های تخصصی جهانی و از ساعات ۱۴ تا ۱۶ برگزار خواهد شد. 

بیماری و مقررات بهداشتی، تغذیه، سیستم های یکپارچه تولید در مزارع، پرورش آبزیان و طیور و آشنایی با مباحث علمی جدید از محورها و سرفصل های این همایش است و به شرکت کنندگان در آن ، گواهینامه رسمی دوره آموزشی اعطا خواهد شد. 

هشتمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته و اولین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی هم از اول تا ۳ اسفندماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.