برگزاری همایش مدیریت ریسک درصنعت بیمه

۲۰م دیماه ،

بینا- همایش مدیریت ریسک در صنعت بیمه با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف برنامه‌ ریزی منسجم، استفاده بهینه از منابع و نیز دستیابی به هدف‌ های مالی و راهبردی در مواجهه با مخاطره ها برگزار می ‌شود.
به گزارش بینا، اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از محورهای اصلی این همایش که در اسفند برگزار می گردد، می‌توان به استانداردهای مدیریت ریسک در صنعت بیمه، مدیریت ریسک شرکتی در صنعت بیمه با تکیه بر ریسک‌های مالی، راهکارهای توسعه فرهنگ ایمنی و پیشگیری در جامعه و نقش آن در مدیریت ریسک و مدیریت ریسک در بیمه‌های اتکایی اشاره کرد.
راهکارهای مدیریت ریسک حوادث فاجعه‌آمیز در صنعت بیمه، نقش نیروی انسانی متخصص در مدیریت ریسک در صنعت بیمه، نقش رسانه‌ها در توسعه مدیریت ریسک در صنعت بیمه، نقش نهادهای مسئول و تعامل آن‌ها با صنعت بیمه در ارتقای مدیریت ریسک و روش‌های مدیریت ریسک‌های مخاطرات اخلاقی و انتخاب نامساعد در صنعت بیمه از دیگر محورهای این همایش اعلام شده است.
چالش‌ها و فرصت‌های مدیریت ریسک در کاهش حوادث ترافیکی، راهکارهای کاربردی برای استقرار مدیریت ریسک در صنعت حمل ‌و نقل کشور، جایگاه قانونی و نقش صنعت بیمه برای مدیریت ریسک در حوادث ترافیکی نیز از دیگر محورهای این همایش محسوب می‌شود.
در این همایش، همچنین دو کارگاه «مدیریت ریسک در بیمه‌های اتومبیل» و «مدیریت ریسک در بیمه‌های تکمیلی درمان» برگزار خواهد شد.
این همایش دوشنبه ۷ اسفند برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال اصل مقالات به همایش، ۵ بهمن و زمان اعلام نتایج داوری، ۲۵ بهمن خواهد بود.
علاقه مندان برای ارسال مقالات به پایگاه اینترنتیhttp://risk.irc.ac.ir مراجعه کنند.
دبیرخانه این همایش در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و شماره تماس ۲۵۲۱۴۸۷۱ آماده پاسخگویی در این باره است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.