برگزاری همایش واکاوی فتنه سال ۸۸ در یزد

۴ م دیماه ،

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، از برگزاری همایش استانی واکاوی فتنه سال ۸۸ به مناسبت حماسه نهم دی‌ماه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین “محمد فخرالدینی” با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، به نامگذاری هفته جاری به عنوان هفته بصیرت اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور دکتر بابایی از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به دوازدهم دیماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد از حضور دکتر “حداد عادل” در استان و تشریح دستاوردهای این سفر خبر داد.

حجت الاسلام فخر‌الدینی، انقلاب اسلامی ایران را شجره طیبه‌ای نامید که اگر چه در طول تاریخ دچار آسیب شده، اما اصل آن محفوظ مانده است.

وی حماسه نهم دی‌ماه را نشانه ائتلاف ملت ایران در برابر توطئه‌های تمامی دشمنان داخلی و خارجی نظام دانست که به نقل از مقام عظمای ولایت یوم اللهی شد که انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.

وی با تاکید بر گرامیداشت این حماسه عظیم مردمی، اعزام مبلغ بر مدارس کل استان، برگزاری کرسی‌های هم‌اندیشی در دانشگا‌ه‌ها و برگزاری جلسات بصیرت افزایی در تمامی شهرستان‌های استان را از دیگر ویژه‌برنامه‌های این مناسبت ذکر کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.