برگزاری ویژه‌ برنامه‌های معرفی محمدباقر قالیباف در ۱۴ و ۱۵ خردادماه

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
رئیس ستاد همراهان مردمی قالیباف در هرند گفت: ویژه‌ برنامه‌های معرفی محمدباقر قالیباف در ۱۴ و ۱۵ خردادماه پس نماز مغرب و عشاء با حضور مبلغانی از تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز، مرتضی مرادی هرندی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستادهای مردمی در هرند به صورت خودجوش و بدون هزینه ایجاد شده است و ما تنها برای تامین اقلام فرهنگی به آنها کمک کردیم.

وی افزود: در طول این مدت برنامه‌هایی برای اعزام مبلغ داشتیم و مبلغانی نیز به مساجد فرستادیم.

رئیس ستاد همراهان مردمی قالیباف در هرند با بیان اینکه جلسات چهره به چهره در شهر هرند پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود، تاکید کرد: هر روز برای یک تا دو هزار موبایل پیامک می‌دهیم و اشخاصی که مایل به همکاری باشند عدد یک را پیامک می‌کنند و با آنها برای برگزاری جلسات تماس گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در ستاد مرکزی هر شب مبلغانی حضور دارند که پاسخ‌گوی شبهات مردمی دربارهٔ آقای قالیباف می باشند و به معرفی وی می‌پردازند.

مرادی تاکید کرد: جلسه ویژه‌ای با آقای پورموسوی داشتیم که اشخاصی از طیف‌های مختلف فرهنگی و با سلایق مختلف در آن حضور داشتند و استقبال به اندازه‌ای بود که جلسه تا دو نیم ساعت طول کشید و پس از نماز نیز ادامه پیدا کرد.

وی اضافه کرد: برنامه‌هایی ویژه ‌دانشگاه‌ها داریم که در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خردادماه در مساجدی که اعلام آمادگی کردند با حضور مبلغانی از تهران برگزار می‌شود.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.